CAW Oost-Vlaanderen

U bent hier

Niet tevreden?

Als je ontevreden bent over de hulpverlening, dan horen we dat graag zo snel mogelijk.

Mensen kunnen fouten maken, ook bij ons. Wij nemen je klacht ernstig en streven naar een oplossing die aansluit bij je verwachtingen. Soms kunnen we je klacht niet oplossen, bijvoorbeeld omdat er regels zijn waarmee wij rekening moeten houden. In dat geval leggen we je uit waarom wij de klacht niet kunnen oplossen. Misschien kunnen we je dan op een andere manier helpen.

Als je dat wil, kan je je klacht best eerst bespreken met de betrokken hulpverlener(s)

  • Wanneer dit niet lukt kan je telefonisch een afspraak maken tijdens de kantooruren met de algemeen directeur van het CAW, Patrick Seys, op het nummer 09 265 89 20. 
  • Je kan het klachtenformulier downloaden en indienen op onderstaand adres.

CAW Oost-Vlaanderen
Visserij 153
9000 Gent
t.a.v. Patrick Seys 

  • Je kan hieronder online een klachtenformulier invullen.